Dragon Tiger
Eesti
DragonTigerSeal
  • Boonus
  • Kasiino
  • Kuidas mängida
  • Päris raha
  • Reaalajas
  • Mobiiltelefon

Kuidas mängida Dragon Tiger

Enne sellesse asumist on vaja mõista draakoni tiigrit. Siin on Dragon Tigeri komponendid:

Draakon - see on üks mängu mängijaid. Selle nime, mis on legendaarne rahvajutu tegelane, võib endale võtta iga mängija.

Tiger - see on vastase mängija. Tiiger on Aasia riikides metsik lihasööja. Selle rolli saab endale võtta ka iga mängija.

Edasimüüja - see on kasiino personal, kes täidab kaartide levitamise rolli. Otse mängu ja reeglitest kinnipidamise eest vastutab live-edasimüüja

Kaardipakk - koosneb 52 kaardist ässast kuningani.

Draakoni tiigri reeglid ja määratlused

Esialgne käik hõlmab edasimüüjat, kes kuvab kaks kaarti ülespoole, kus mängu suund on seatud. Mängijad saavad panustada ka kõige kõrgemale kaardiväärtusele.

  • Tavaline kaartide arv ühe käigu kohta tuleb seada kohe alguses - mõnel kasiinol on oma standard, kuid enamik eelistab 8.
  • Mängijad teevad panuseid, mille järel diiler jagab kaardid. Sõltuvalt tehtud panusest on erinevaid võimalusi. Nad sisaldavad:
  • Tie panus
  • Draakon või tiiger
  • Sobiv lips
  • Suur või väike

Mängija võidud määratakse vastavalt ühele eelnimetatud tulemustest ja vastavatele koefitsientidele.

Dragon Tiger koefitsiendid ja vihjed

Draakoni tiigri koefitsiendid on tulemuse tüübist lähtuvalt eelseatud. Siin on pilk neile ja kuidas maksimeerida iga alamüksuse kasumit:

  • Liigapanus seatakse 11: 1, mis tähendab, et õige ennustus teenib selle väljamaksega.
  • Sobiv panus on 50: 1, see on suur väljamakse. Mängijad peaksid selle korrektseks ennustamiseks kasutama elimineerimismeetodit.
  • Draakoni ja tiigri panus - mängija, kes ennustab õigesti kas draakoni või tiigrit, saab väljamakse 3: 1. Kaart 7, mis on võõras, ei kuulu siia.

Ülaltoodud on põhilised kursor-koefitsiendid, mida veebikasiinod kasutavad, mõnel on nende koefitsientide väike täpsustus.

Draakoni tiigri võidustrateegiad

Hoolimata sellest, et tegemist on mänguga, muudab võitmine meelelahutuse või hetked, mida väärt hellitamine. Milliseid strateegiaid saab mängija oma võimaluste suurendamiseks kasutada? Siin on mõned pilgud;

  • Suure / väikese ühendamine draakoni või tiigriga - see meetod aitab suurendada väljamakse tõenäosust.
  • Juba mängitud kaartide vahelehtede hoidmine - see aitab tekil tekkida võivate kaartide tõenäosust ja seda, kas eeldatav kaart võib teid kahjustada.
  • Konkreetsete panuste vältimine - mõnedel panustel on väike tõenäosus, tuleks vältida selliseid panuseid nagu tie-panused. Selliseid teadmisi ja strateegiat kogutakse, kui mängijad saavad mänguga rohkem kogemusi.

Dragon Tiger mängu mängimise platvormid

Paljud linnad üle maailma pakuvad erinevaid mänge kasiinodes, sealhulgas Dragon Tiger. Aasias leidub seda mängu enamikus erinevate linnade kasiinodes. Parim viis selle mängu täielikuks nautimiseks on proovida seda füüsiliselt asuvates kasiinodes, seejärel julgustada teisi võimalusi. Nii suurendab vahetu kogemus teadmisi.

Teine võimalus on veebiressursside, näiteks allalaaditavate rakenduste, veebibrauserite ja järgmiste linkide kasutamine. Veebivalikute eeliseks on mängu liikuvus. Need lennukiplatvormid, eemal füüsilistest kasiinodest, pakuvad need veebiplatvormid piiramatuid võimalusi.

Veebiplatvormidel on ka kogukondi, mis suurendavad lõbusat kogemust.

Read more...

Põhistrateegia

Dragon Tiger on Aasia päritolu, täpsemalt Kambodža kasiinomäng. Tänapäeval saavad mängijad sellele mängule juurde pääseda mis tahes maakera piirkonnast. Seda mängu on lihtne mängida isegi algajatele. Samuti on kiire tempo, iga voor kestab umbes 25 sekundit ja panustamine 15 sekundit.

Tavaliselt peetakse mängu kahe domineeriva elemendi: "Yin" ja "Yang" vaheliseks sõjaks. Mängus esindab Yin Tiigrit, Yang aga Draakoni. Võitja otsustatakse, leides mängija, kellel on mängus tõmmatud kahe kaardi jaoks kõige suurem koondnäitaja.

Põhireeglid

Mängijad teevad panuseid kas Draakoni või Tiigri peale. Pärast seda seab live-diiler kaardi lauale esiküljega ülespoole. Kõrgeim kaart võtab võidu. Kuid mängija peab järgima mängu kahte peamist reeglit. Esiteks peetakse kõiki ässasid madalateks kaartideks.

Teiseks, kui mõlemad saavad sarnased kaardiväärtused, on tulemuseks viik ja maja võtab poole kõigist pandud panustest. Kokkuvõttes on mäng lihtne ja hõlpsasti mängitav. See ei nõua erilisi oskusi ega reegleid. Mängija peab mängu võitmiseks ära arvama kõrgeima kaardiga koha.

Panuste tegemine

Ehkki mängu on lihtne ja arusaadav mängida, peavad mängijad panuste tegemisel olema innukad. Mängus saab panuse panna ükskõik millisele kohale, kas Draakoni või Tiigriga. Sellele järgneb vahendaja, kes paneb kaardid lauale ülespoole.

Kuna lips annab diilerile võimaluse võtta igast kihlveost pool, siis pole tal äärt, kui ta lipsust raha ei teeni. Mängul on kummagi käe jaoks rohkem kui 86 000 võimalikku tulemust ja neist umbes 6000 lõpevad sidemetena, andes majale 3,73% eduseisu.

Põhistrateegia

Parim lähenemisviis, mis tagab mängu võitmise, on kaartide loendamise õppimine. See ei tähenda ainult loendamist, vaid mängijal peab olema arusaam iga kaardi väärtusest. Tavaliselt võrdub iga kaardi väärtus Dragon Tigeris kaardil loetletud numbriga.

Kuningat tuntakse kõrgeima kaardina, millele järgnevad teisel positsioonil olevad Jacks ja Queen kaardid. Teisel pool on äss väikseima väärtusega kaart. Parim viis strateegia õppimiseks on harjutada Dragon Tigeri mängimist demoside kaudu.

Kaartide loendamine

Mängimisel loendatakse kaardid, mis jälgivad nii jagatud väikeseid kui ka suuremaid kaarte. See on kõige selgem strateegia, mis tagab mängijatele võidu. Võimalikud on ainult neli tulemust. Mängija saab parema panuse, kui nad panustavad ülikonnale pärast seda, kui kolm neljast ülikonnast ilmnevad mitu korda.

Mängija võib otsustada teha ka diagrammi ja leida võidunäitajad juba kasutatud teki muude numbrite põhjal. Tavaliselt segatakse kaheksa tekiga kingi tõenäoliselt nelja teki kasutamisel. Dragon Tigeri mängimine pole keeruline; põhitõdede õppimine on kindel viis võitude tagamiseks.

Read more

Panused

Kui mäng on alanud, peab iga mängija valima nime. Need on kas 1,2,5,10,20,25,50 ja 100 kiibi. Kui žetoonid käes, peab mängija valima panuse kas:

  • Draakon või tiiger - see panus täidetakse, valides selgesõnaliselt mängija, kellel on tõenäoliselt väärtuslik kaart - draakon või tiiger.
  • Tie - panus ennustab, et kumbki mängija ei tõmba suurema väärtusega kaarti ja meelitab koefitsiendi 8: 1
  • Suur või väike - see panus täpsustab numbri määratud vahemikuga, kuid number 7 on automaatselt välistatud, mis tähendab kaotust.
  • Sobib - mängija valib loositavate kaartide tõenäolise kombinatsiooni.

2 Strateegia panustamisvõimaluste parandamiseks

Dragon Tigeri panused nõuavad arvutust ja ootust. Mängijad peavad mängul silma peal hoidma, et draakonit või tiigrit ette näha, kellel on käes kõrge väärtusega kaart või kõige tõenäolisem ülikond.

  • Kaardiarvestus - ilma jokkerite ja looduslike kaartideta peaks nutimängija jälgima juba mahalangenud kaarte, et aidata parimal viisil liikuda.
  • Juba langenud ülikondade jälgimine - see toimib ülikonnapanusena, kus mängija, kes soovib ülikonda panna, peab jälgima juba kaotatud ülikondi, kasutades eliminatsiooni meetodit.
  • Konkreetsele mängijale kleepimiseks on vaja teatud järjepidevust. See strateegia on madala riskiga, kuid ka suurepärane.

Laevade selgitus

Ülikondi ümbritseva mängu paremaks mõistmiseks on tingimustega tutvumine ülioluline

  • Sobib - see hõlmab kas labida, teemantide, klubide või südame ennustamist. Selle panuse koefitsient on 3: 1 ja see eeldab kolme ülikonna komplekti õiget ennustamist, välja arvatud 7.
  • Sobiv viigipanus - siin ennustatakse, et mängijatel on erinevad kaardid ja kombinatsioon. Kui see juhtub, tagastatakse mängija panus ja väljamakse on 50: 1.
  • Klubiülikond - selle koefitsient on 3: 1 ja mängija peab klubiülikonna jaoks panustama kas draakonile või tiigrile.

Korduma kippuvad küsimused draakoni ja tiigri panuste kohta

  • Milline panus võib maksta kõige rohkem? Draakoni ja tiigri panus on suurepärane, kuna võit meelitab raha tagasi 8: 1 viigiga, saades raha tagasi.
  • Mis on draakon ja tiiger? See on Aasias väga populaarne baccarat-mäng, kus iga mängija saab komplekti kaarte ja mängijale tehakse panus, et saada kõrgeima väärtusega kaart.
  • Kus saan Draakoni ja Tiigrit mängida?

Suurepärase kasiino leidmine ei pea olema keeruline ülesanne, abiks on lihtne veebist otsimine. Sotsiaalmeedia saidid võivad pakkuda ka suurepäraseid soovitusi, mis võivad protsessi hõlbustada.

Suur või väike panus perspektiivis

Draakoni- ja tiigrikihlvedudena saadaval olevad kaardid varieeruvad ässast, arvuline vahemikus 2–10, seejärel Jack King ja Queen. Seega tähendab suur ja väike panus, et mängija ennustab ainult seda, et Draakon või Tiiger valib väikese, milleks võib olla äss, 2,3,4,5 ja 6. See võib tähendada ka tulemust numbrist 8 kuni kuningannani. .

  • Kuidas väljamakseid tehakse?

Panustatud panus, näiteks 20 ühikut, makstakse juhul, kui õigesti ennustatakse ja algne panus makstakse tagasi. Mängijal on lubatud kombineerida ka Tiigrit väikese või suurega ka Draakoniga.

Read more

Kuidas võita

Kambodžas välja töötatud Dragon Tiger on populaarne mäng Aasia riikides, aga ka mujal maailmas. Selle mängimiseks panid mängijad kohapeal kaks kaarti koos Tiigri ja Draakoniga. Ükskõik, kas mängija on kogenud või on ta algaja, on seda mängu väga lihtne mängida. Mõnel mängijal on selle mängimisel siiski probleeme olnud. See on mäng, et mängija saab selle kohe kätte või mitte. Sellegipoolest on mõned olulised näpunäited, mida näidend peaks õppima, kui ta soovib võita lihtsalt ja lihtsalt. Järgnevalt on ära toodud mõned näpunäited.

Bet Tiiger või Draakon

Mängija peaks kinni pidama kas draakonist või tiigrist, kuna see on parim valik, kui nad ei soovi loota kaardi loendamisele või strateegiale. Mängija peaks alati püüdma teha panuse Draakonile või Tiigrile, mida ta näeb kõrgeima asetusega. Enamikul juhtudel saab mängija rohkem võite, kuna selliste panuste majaserv on 3%. Siiski on juhtumeid, kui Draakon ja Tiiger muutuvad auastmest sõltumata ülikonnast võrdseks, muutes selle lipsuks. Sel juhul saab ta tagasi oma põhipanusest tagasi ja Tie võidab väljamakse 11: 1.

Kaardiloenduse strateegia

Dragon Tigeri mäng kasutab vähe kaarte, muutes kaardi loendamise strateegia mängijatele lihtsaks. Mängija jaoks, kes soovib kaarte loendada, on see taktika kasulik, kui üritatakse vältida õnnetut joonistamist. Selles mängus kasutatakse vähe kaarte, mis muudab mängija juba hõlpsamini juba jagatud suurte või väikeste kaartide arvu jälgimiseks. Seega on jagatud seitsmete arvu jälgimine lihtsam. Selle põhjuseks on asjaolu, et seitsme joonistamise tulemusel kaotab mängija panuse. Seega, kui mängija jälgib neid õnnetuid seitsmeid ja väldib neid, võib ta suurendada oma panuse võitmise võimalusi.

Ülikonnal põhinev strateegia

Veel üks näpunäide, mis aitab mängijal Draakoni ja Tiigri mängus võita, on märgata kõige rohkem käsitletud ülikondade arvu. Mängija saab hinnata mängitavate ülikondkaartide arvu. Ta saab selle strateegia jaoks kasutada tekki. See lähenemisviis võimaldab mängijal kindlaks teha kõige sobivamaid ülikondi, võimaldades tal panustada kõige vähem mängitud kaardiülikonnale. Õige panuse korral annab ülikondlik strateegia mängijale väljamakse 3: 1. Seega on kriitiline, kui mängija siseneb Draakoni või Tiigri juurde, määrates kaardi sobivuse.

Vältige Tie Bet ja sobivat Tie Bet

Mängijad, kes teevad tasaarvestuse panuse, saavad võimaluse suuri võite teenida, ehkki võidutõenäosus on väike. On juhtumeid, kus mängijad keelduvad kihlvedudest, kuna viigi viigi serv on 32%. Võimalikke kaardikombinatsioone on 86 320, neist ainult 6448 on sidemed. See tähendab, et 79 872 panustamiskombinatsioon võib lõppeda kaotusega. Need koefitsiendid teevad sellest kindlasti mängijatele ühe raskeima panuse. Sellegipoolest on ülikondliku panuse tulemus halvem, kuna 1 456 panust kulmineeruvad viigiga. Seetõttu peaks mängija neid koefitsiente vältima, välja arvatud juhul, kui ta loeb ainult õnnest.

Read more

Reeglid

Nutikad mängurid mõistavad, et panuste võitmise võti on mängu põhireeglite järgimine. Enne Dragon Tiger mängu mängimist mõistke põhireegleid. Mängijad peavad teadma, kuidas seda mängu mängida, kui neil on mõni võimalus panus võita.

Suurepärane mäng Dragon Tiger mängu kohta on see, kuidas see Aasia mängumehi meelitab. Paljud Aasia mandri inimesed saavad seda mängu mängida maismaas asuvates kasiinodes. See on mäng, mis kogub populaarsust Aasias ja kogu maailmas. Lugege selles juhendis olevat teavet ja õppige, kuidas mängida Dragon Tigerit ja selle põhireegleid.

Õpetus elavale Draakoni Tiigrile

Mängijad kogu maailmas naudivad selle mängu mängimist veebikasiinodes. Kuid selle põneva Draakoni ja Tiigri mängu mängimiseks on vaja stabiilset internetti. Üks põhireegleid, mida mängijad peavad mõistma, on see, et seda mängu mängitakse tavaliste kaardipakkidega. Kingades on 6 kuni 8 tekki, mida mängurid saavad kasutada.

Dragon Tigeris mänginud inimesed teavad, et see mäng sarnaneb baccaratiga. Mängurid saavad valida, milline käsi saab kõige rohkem kaarte. Ühe kaardiga saavad hakkama nii tiiger kui ka draakon. Seega ei saa täiendavat kaarti joonistada.

Draakoni tiigri reeglid

Mängijad, kes soovivad Dragon Tiger mängu mängida, peavad järgima ainult lihtsaid reegleid. Seda mängu on põnev mängida, kui mängur saab põhireeglitest aru. See on üks neist kõige hõlpsamini ligipääsetavatest mängudest, mida mängijad veebikasiinodes leiavad. Mõne minuti jooksul saavad mängijad omandada selle mängu põhitõed.

Nii nagu rulett on lihtne, on ka Dragon Tigeri põhitõed. Nii saavad mängijad, kes soovivad seda mängu mängida, neist reeglitest lühikese aja jooksul aru saada. Mängijad saavad numbrile panustada ja kui see välja tuleb, võidab üks. Kuid kui nad lisavad panuseid, korve ja nurki, muutub panus keerukaks.

Pole segaseid külgpanuseid: Draakoni tiigri reeglid on lihtsad

Selles mängus saavad inimesed aru, et laual on kaks märki või kaarti. See hõlmab Tiigrit ja Lohet. See võib olla mängija või diileri asendaja, sõltuvalt sellest, kuidas te kaarte võtate. Kõik need mängijad peavad võitmiseks valima, kes saab edasimüüjalt kõrgeima kaardi. Tiiger või draakon!

Seda mängu mängides on oluline mõista põhireegleid. Üksikisikud võivad võita suuri auhindu, kui nad järgivad mängu Draakon ja Tiiger panustamisel põhitõdesid.

Kihlvedude valikud

Mänguritel, kes mängivad seda mängu maismaa- ja veebikasiinodes, on palju erinevaid võimalusi. Nad saavad Dragonis ja Tigeris valida panustamisvalikuid, mis on seitse kuni kaheksa. Peamised panustamisvõimalused on Tiiger ja Draakon. Mängija võib ka Ässale panustada 7 (väike) või 8 kuningale (suur) kas Tiigri või Draakoni kasuks. Kui tulemus on 7, kaotavad kõik väikesed ja suured panused.

Online kasiinomängude mängijad peavad tundma õppima Draakoni ja Tiigri mängu põhireegleid. See on põnev mäng, millele nad saavad kodus lõõgastudes panustada.

Read more

Võiduvõimalused

Kihlvedude alustamiseks uued mängijad peavad võtma aega, et õppida selle toimimist. See aitab neil mõista võitmise tõenäosust. Ehkki esialgu võib see tunduda segane, aja jooksul muutub see lihtsamaks.

Õnneks on Dragon Tiger üks kättesaadavamaid kasiinomänge; seega on mängureeglite ja trikkide mõistmine algajatele lihtne. Esiteks peab mängija aru saama, et kuningas on mängu kõrgeim kaart, äss on madalaim. Kihlveod annavad inimesele võimaluse ennustada sündmuse tulemusi; kui mängija ennustus on õige, võidavad nad raha. Seetõttu on võitmiseks oluline mõista Dragon Tigeri koefitsiente.

Tõenäosuse arvutamine ennustusvõimaluste abil

Murdosa koefitsiendid on kahest numbrist / numbrist koosnev komplekt, mida eraldab kaldkriips, st 20/1. Mängijad saavad neid koefitsiente kasutada Dragon Tigeris võidu tõenäosuse arvutamiseks. Näiteks 4/1 tähendab, et võiduvõimalus on 25J5tIVf8KnRtCj, 1/1 tähendab 50-protsendist võiduvõimalust ja 1/4 näitab 80-protsendilist võiduvõimalust jne.

Kui murdosa on osaline, saab mängija ennustada võidumängu tõenäosust ükskõik millises kasiinomängus, kaasa arvatud Dragon Tiger. Käsipanus on Dragon Tigeris kõige otsesem panus, mille korral mängija loosib välja kas Draakoni või Tiigri. Selle panuse maja serv on 3,73%,

Tie ennustused

Seotud panused võivad mängijal suuri võite võita, kuid võiduvõimalused on kahjuks väikesed. Võimalikust 86 320 tulemusest võivad sidemed olla ainult 6488; see tähendab, et 79 872 tulemust saab kahju. Liigapanuste maja serv on 32,77%.

See muudab sidemete ennustused mängijatele võidu saavutamiseks kõige raskemaks. Halvem tulemus on ülikondade panus, kusjuures tasaarvestuse võib saada vaid 1 456 panusega. Mängijad peaksid vältima viigi panuseid, kuna võiduvõimalused on minimaalsed. Tie ennustused maksavad 8/1, põhiline kava on võimaldada mängijatel teha suuri dollareid.

Ülikond ennustused

Dragon Tigeris saavad mängijad panustada kindlale joonistatud ülikonnale ja sellisel juhul maksab panus 3/1. Mängija kaotab, kui tema valitud ülikond ei ilmu. Sobiv viigipanus on võimalik ka väljamaksmisel 50/1.

Kohvipanuste korral on saadaval neli võimalikku kaardikohvrit, südamed, labidad, klubid ja teemandid. Seega peab mängija paremate ennustuste tegemiseks ja mängu võitmiseks jälgima loositud ülikondi, võrreldes tekki jäävaga. Külgpanused võimaldavad mängijal võita Dragon Tigeris suuremaid summasid.

Väikesed ja suured panused

Väikesed panused viitavad panustamisele kaartidel, mille väärtus on alla 7. Nende hulka kuuluvad äss, 2,3,4,5 ja 6, samas kui suured ennustused on mõeldud kaartidele, mille väärtus on üle seitsme, näiteks 8, 9, 10, J , Q ja K. Dragon Tiger'i puhul peab panuse võitmiseks olema mängija kaart alla seitsme.

Kui aga tõmmatud kaart on 7, kaotavad nad panuse. Teisest küljest peab Dragon Tigeris tehtavate suurte panuste jaoks olema mängija kaart kõrgem kui 7; kui loositud kaart on seitse, kaotavad nad panuse. Mängija peab mängu võitmiseks tegema õige ennustuse.

Read more
LinksKohustustest loobuminePrivaatsuspoliitikaHasartmängusõltuvusVastutustundlik mängimineTingimused
© DragonTigerSeal 2020