Parimad [%s:vertical_name] võiduvõimalused veebis
Kihlvedude alustamiseks uued mängijad peavad võtma aega, et õppida selle toimimist. See aitab neil mõista võitmise tõenäosust. Ehkki esialgu võib see tunduda segane, aja jooksul muutub see lihtsamaks.
Õnneks on Dragon Tiger üks kättesaadavamaid kasiinomänge; seega on mängureeglite ja trikkide mõistmine algajatele lihtne. Esiteks peab mängija aru saama, et kuningas on mängu kõrgeim kaart, äss on madalaim. Kihlveod annavad inimesele võimaluse ennustada sündmuse tulemusi; kui mängija ennustus on õige, võidavad nad raha. Seetõttu on võitmiseks oluline mõista Dragon Tigeri koefitsiente.

Parimad kasiinod
We couldn’t find any items available in your region
Please check back later
Tõenäosuse arvutamine ennustusvõimaluste abil
Murdosa koefitsiendid on kahest numbrist / numbrist koosnev komplekt, mida eraldab kaldkriips, st 20/1. Mängijad saavad neid koefitsiente kasutada Dragon Tigeris võidu tõenäosuse arvutamiseks. Näiteks 4/1 tähendab, et võiduvõimalus on 25%, 1/1 tähendab 50-protsendist võiduvõimalust ja 1/4 näitab 80-protsendilist võiduvõimalust jne.
Kui murdosa on osaline, saab mängija ennustada võidumängu tõenäosust ükskõik millises kasiinomängus, kaasa arvatud Dragon Tiger. Käsipanus on Dragon Tigeris kõige otsesem panus, mille korral mängija loosib välja kas Draakoni või Tiigri. Selle panuse maja serv on 3,73%,
Tie ennustused
Seotud panused võivad mängijal suuri võite võita, kuid võiduvõimalused on kahjuks väikesed. Võimalikust 86 320 tulemusest võivad sidemed olla ainult 6488; see tähendab, et 79 872 tulemust saab kahju. Liigapanuste maja serv on 32,77%.
See muudab sidemete ennustused mängijatele võidu saavutamiseks kõige raskemaks. Halvem tulemus on ülikondade panus, kusjuures tasaarvestuse võib saada vaid 1 456 panusega. Mängijad peaksid vältima viigi panuseid, kuna võiduvõimalused on minimaalsed. Tie ennustused maksavad 8/1, põhiline kava on võimaldada mängijatel teha suuri dollareid.
Ülikond ennustused
Dragon Tigeris saavad mängijad panustada kindlale joonistatud ülikonnale ja sellisel juhul maksab panus 3/1. Mängija kaotab, kui tema valitud ülikond ei ilmu. Sobiv viigipanus on võimalik ka väljamaksmisel 50/1.
Kohvipanuste korral on saadaval neli võimalikku kaardikohvrit, südamed, labidad, klubid ja teemandid. Seega peab mängija paremate ennustuste tegemiseks ja mängu võitmiseks jälgima loositud ülikondi, võrreldes tekki jäävaga. Külgpanused võimaldavad mängijal võita Dragon Tigeris suuremaid summasid.
Väikesed ja suured panused
Väikesed panused viitavad panustamisele kaartidel, mille väärtus on alla 7. Nende hulka kuuluvad äss, 2,3,4,5 ja 6, samas kui suured ennustused on mõeldud kaartidele, mille väärtus on üle seitsme, näiteks 8, 9, 10, J , Q ja K. Dragon Tiger'i puhul peab panuse võitmiseks olema mängija kaart alla seitsme.
Kui aga tõmmatud kaart on 7, kaotavad nad panuse. Teisest küljest peab Dragon Tigeris tehtavate suurte panuste jaoks olema mängija kaart kõrgem kui 7; kui loositud kaart on seitse, kaotavad nad panuse. Mängija peab mängu võitmiseks tegema õige ennustuse.

Aria Williams, Uus-Meremaa silmapaistev hääl online-kasiinomängude lokaliseerimisel, ühendab meisterlikult põnevat mängimaailma rikkaliku kiivi vaimuga. Nende nutikas puudutus tagab, et iga mäng mitte ainult ei meelelahusta, vaid resoneerib sügavalt kohalikega.